Dőlt betűvel írt rész: a szerkesztő, azaz az én kommentárjaim.
- Charles később létrehozta volna a karakterveket Crash testvérjátékához, a Spyrohoz.
- Crash a nevét a „feladatáról”, azaz a dobozok összetöréséről kapta.
- A dobozok nagyon későn kerültek bele a játékba. Az volt a céljuk, hogy betöltsék az üres helyeket a szigeten, és hogy legyen valami mókás tennivaló, miközben a játékosok végigviszik a pályákat a szigeten.
- Tawnát a Naughty Dog törölte a Crash-széria további részeiből azért, mert a Universal Interactive Studios szerint a karakter túlságosan szexi volt ahhoz, hogy a játékban így maradhasson. A Crash Bandicoot-ot a fiataloknak, gyerekeknek is szerették volna játszhatóvá tenni, és a marketingigazgató úgy gondolta, hogy a nagymellű, nagy fenékű Tawna nem éppen a legjobb minta a gyerekeknek. Így hát a Naughty Dog átformázta Tawna kinézetét, de végül annyira elütött az eredeti elgondolástól, hogy inkább törölték. Azonban a Crash Boom Bangben Tawna visszatért, méghozzá az eredeti kinézetével. Ki érti ezt? /Pedig az idősebb fiú játékosoknak biztosan tetszett volna, ha a többi részben is megjelenik Tawna…/
- Eleinte csak egyetlen szinkronhangot akartak bevezetni a játékba – Brendan ’O Brien hangját. Bár ez végül nem lett teljesítve, Brendan jelenléte az egész Naughty Dog korszakon át tartott.
&& navigáció
&& csevegő
&& elit cserék
?
?
?
?
» szabályok « nincs max, jelentkezz, de nem biztos, hogy elfogadom. nem szeretek nemet mondani, de néha megteszem, viszont a topban mindig mkit szívesen látok :) várólistán: anime-11.gp, taylor-online.gp, my-sweet.gp, alexaslife.gp