Egyik játék sem születik azonnal. Mindig vannak olyan ötletek, kinézetek, amiket aztán végül mégsem valósítanak meg. Természetesen a Crash Bash-ben is voltak ilyenek, lássunk néhányat.

Bearminator
Ha ránézünk erre a screenshotra, biztos, hogy nem a boss harcra gondolnánk. Miért nem? Mert teljesen máshogy nézett ki a régi ötlet, mint amit végül megvalósítottak. Sokkal sötétebb minden, más helyszínen vagyunk, a víz sem olyan szép tiszta, hanem olajos. Telis tele van olajjal. Aztán, ott van még az a "power-upper" (a repülő reflektor, ami különleges dolgokat ad nekünk, ha alá állunk), ami soha nem jelenik meg a boss harcokban.

Más Warp Room
Mint azt a képen láthatjuk, ez egy másabb Warp Room. Annyira nem különbözik a mostanitól, a színek másak, a minijátékok sorrendje, és legfőképpen a padló.

Nincsenek maszkok
Ezen a képen nem sok minden más, leginkább az, hogy a karakterek mellett nem Aku Aku és Uka Uka maszkok vannak, hanem két felirat, mégpedig a "jó", és a "rossz".

Semmi
Itt se maszk, se felirat nincs. A karakterek sorrendje is más, csoportonként vannak elrendezve. (Crash + Coco, Cortex + Brio, TIny + Koala, Dingodile + Rilla Roo)

Más kinézet
Itt is a kinézet más. Többféle módosítás is megtalálható itt, nézzétek meg jól.

365%
Nos, itt azt látjuk, hogy a játék 365%-ra van teljesítve. Mivel 201% a max, ezért ez lehetetlen, főleg, hogy csak 13 arany relic van, platinum meg egy se. Ez vagy egy hiba, vagy pedig direkt volt így megcsinálva.